Del 2 av 2

Jag kom tillbaka från trännigen runt klockan halv sju, det gick bra det blev vell inte ett dunder pass men jag känner att man kan få ta det lite lungt på måndagar.

Jag har okså fått en ny praktik så det är ju bra. Så i morgon så börjar jag klockan 8 så jag kanske hinner med ett litet inlägg innan jag åker.

Men nu ska jag gå och göra i ording mig för sängen jag ser fram emot en dokumentär som börjar kl:22,00 på tv3 som handlar om en kvinna som ska försöka komma ner till Sice Zero, jag tror nog att den kan vara väldigt bra. 

Jag vill åka bort ta det lungt och inte behöva tänka på något annat än mig själv för typ bara en helg. Det hade ju varit super mysigt men det hinner jag inte riktigt så jag får se till att ge mig lite egen tid i natt när jag sover.


// Lillasyster

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0