Maj blomma

Stressigt blir det nu i slut spurten innan studenten. Jag jobbade i Söndags och pluggade. Började klockan halv nio i går med slut prov det blev inte lika svårt som jag trodde så det är i dom stunderna som man är glad att man verkligen har lyssnat på lektionerna och verkligen pluggat på dom små proven.

I dag var det en ganska kort dag i skolan men morgonen började dock med att jag försov mig. men jag han till första lektionen en då efter skolan så åkte jag till banken eftersom min internet bank inte riktigt har funkat. Så just nu har jag precis betalat räkningar.

Just precis nu så tittar jag på Desperat Houswifes, läser den nya RS tidningen och bloggar. Älskar att göra en massa saker samtidigt.
 

Men det blir en riktigt lugn kväll i soffan framför Tv:n för i morgon blir det en otroligt långs dag. Det är ju nämligen dags för det praktiska provet och det går ut på att man lagar en 3 rätters middag till 3 personer en meny som man två-och-två har kombinerat i hop från en råvaro korg det kommer att vara 3 censorer där och så 9 vanliga gäster sen så kommer det att gå runt domare i köket och bedöma allt från hur man håller kniven till vad man kastar till hur maten smakar.

Det kommer nog att bli riktigt roligt och jag ser verkligen fram emot det men jag är i lite nervös.


Vi har också fixat ett student flak nu så det är riktigt härligt.

// Lillasyster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0