En underbar morgon

Jag vaknade i morgon och hörde att det regnade och de finns inget bättre än atthöra att det regnar ute och att man får ligga var i sängen.
 
Frukosten blev havregryns gröt med äpple och kanel. Väkldigt gott blev det. Och nu ska jag sätta mig och plugga samhäll.

Körlektionen i går gick bra, jag har börja backa runt hörn och det känns bra, jag har en lektion till i dag vid kvart i fyra. 

Men innan dess så ska jg försöka hinna ringa tll ACER igen och diskutera med dom hur jag sa göra angende min dator. 

Men nu måste jag börja. Mitt arbete handlar om våldtäckt, det är ett ämne som jag känner väldigt starkt för. Så det blir nog ett bra arbete. 

Skriver sen

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0