Jordgubb och vaniljkräms paj med citron glass =)

Nu har vi pratat det borde ju kännas bättre men varför mår jag då sämre?

i dag var vi nere i metodköket och gjotde desserter jag gjorde en paj med vaniljkräm och jordgubbar med citronglass, det var första gången men den blev faktiskt riktigt god.
Men nu borde jag verkligen börja plugga matte, har nationellt prov i matte B på fredag =( det kommer inte gå bra känns det som. 

image26

Och ja jag vet att jag är hellt värdelös på att uppdatera min blogg men jag ska försöka att bli bättre lovar.

Ha det

Kommentarer
Postat av: Emma

aaaw tack du!! :)

jag vill jättegärna ses meed!
kan ju tala om att det inte e så jättebra mellan mig å sara.. men vi kan väll träffas ändå???
kraaam

2008-05-30 @ 23:56:54
URL: http://supergirlemma.blogg.se
Postat av: Emma

asså det e typ bra mellan mig å sara nu..
vi har typ redat ut grejer xP

vi har skolavslutning på tisdag :) ni då?
kraam

2008-06-05 @ 08:48:39
URL: http://supergirlemma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0