Skridskor, och gamla kommpisar.

I dag så var jag och två kompisar och åkte skridskor, föra gången jag åkte gick det ganska bra med det var ju faktiskt nästan 3 - 4 år sedan, men det gick faktiskt ganska bra det var lite bambi varning i början men sen gick det faktiskt ganska bra.
Grannarna har sålt sitt hus och det har nu vissat sig att det är en gammal kompis som ska flytta in, och det har fått mig att tänka mer på när man var liten, vi var kompisar under 2:an och jag kommer ihåg hur det såg ut i hennes hus och det kommer tillbaka mycket minnen om när man gick på centralskolan.
Men just nu så kan jag bara tänka på kompisarna jag ska träffa i veckan.





musiken just nu är: www.youtube.com/watch?v=BGLblYSA6U8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0