Hej Igen.

Så vad har hänt sen sist?

* Mitt sommarlov har äntligen börjat, fan va härlugt det ska bli =)

* Jag ska fira midsommar med mamma och thomas i år.

* Jag har köpt årets första julklapp, lite tidigt jag vet men den var hellt perfekt. den är till min syster föresten

Så jag måste säga att det känns lite jobbigt att veta att det här är mitt sista sommarlov men jag ska se till att det blir ett sommarlov nästa år okså.
Jag har också bestämt mig för att inte ha ett utökat program vilket betyder att jag antagligen kommer att hoppa av bordsdekoration och yrkesengelska och det första jag ska göra när skolan öppnar är att ringa till Maria Halling och kolla om jag på något sätt skulle kunna få gå Matte C, (Håll tummarna)
 
Förhoppningsvis så ska jag också träffa stora syster som numera lever i stockholm i juli, ska leta biljetter i morgon hade jag tänkt.

Jag har okså bestämt mig för vad jkag ska göra med mitt liv jag har kommit fram till att det inte riktigt passar mig att jobba i restaurang världen jag har svårt förtiderna och själva grejen att man känner sig så fruktansvärt dålig så min idé är att söka till en ett årig förberedande kurs på nääs för att bli inredningsarkitekt och för hoppningsvis så kan jag komma in på Konst Fack året efter för att där gå en 4 årig utbildning för att bli inredningsarkitekt och jag kan möjligen tänka mig att jobba extra inom restaurang branchen under tiden som jag pluggar det har jag absolut inge problem med.

Men just nu ser jag bara fram emot ett riktigt härligt sista sommarlov. detv har börjat bra och förhoppningsvis så fortsätter det i den takten okså jag ska okså börja plugga körkorts teori så man någongång i framtiden kan skaffa sig ett körkort. 
Jag kan väll ärligt säga att just nu känner jag verkligen inte för att engagera mig för att få ett körkort jag känner bara inte för det, Jag kommer såklart att jobba på det så jag kan ha ett körkort innan jag slutar skolan men jag har inte den mentala kraften att ge mig in på något som kräver så mycket arbete just nu det är andra saker som jag måste ta tag i först.

Men nu är klockan ganska mycket och jag ska gå och lägga mig för att förhoppningvis kunna vakna i morgon bitti med vetskapen omm att jag är ensam.

P.s Jag har fortfarande inte åkt motorcyckel. 


Någon har tagit din plats.     


Kommentarer
Postat av: Stora Syster i Stora Stan

ooo en julklapp?!! inte till mig tro? för då borde ja ju få den i fördelsedags present!! hihi

har du hittat nån biljett ännu tro?! du MÅSTE ju komma! kolla på buss biljetterna me,..dom e biligare serru! å så tar dom inte slut! saknar ju min söta lilla syster ju!!

2008-06-18 @ 11:24:51
URL: http://idamotvarlden.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0