Vad ska man göra? :)

Kan man älska någon, om man inte älskar sig själv?

Jag har börjat titta på en ny serie som heter "the secret life of an american teenager" väldigt klychig och väldigt väldigt Amerikansk . Men den är väldigt kul och ,man kan få sig en massa goa skratt.

Jag fick pengar i julklapp av farmor och farfar och jag har bestämt mig för vad jag ska köpa, världens snyggaste lampa som jag har hittat i inrednings butiken Nordik som ligger i Partille den är så sjukt snygg så jag ska åka och köpa den så fort som möjligt =)


 

Eller hur är den snygg?!?!

Undra vad man ska hitta på över nyår?
Jag skulle vilja göra något kul och något annorlunda, inte det gammla vanliga lixom.

ha det bra :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0