Blondin eller Brunett ????

I dag har jag varit på gymet och det gick bra men det är allt jobbigt när det är en massa människor som alltid ska se så himla bra ut. dom kan typ inte göra vissa övningar för dom inte ser bra ut när man gör dom. konstigt :P

Jag måste ju okså berätta att min kära vän louise har gått från blondin till brunet  och jag har funderat på om det var en sådan bra idé lilla Louise kan nämligen vara ganska blond i bland t.ex. när cicci skulle vissa sina julklappar som hon fick från jobbet så säger hon

- Alltså servett (en mat butik i Lerum) måste ju vara privatägd för julklapparna vi fick var i ekologiskt bomull och så var det ett jätte fint märke (burkley eller något sådant)

Då säger jag

- Men gud va vuxen du låter cicci :P

Och då säger louise helt seriöst

- Jag förstår faktiskt inte vad du menar nu cicci, seriöst alltså.

Och typ en och halv timme senare så diskuterar vi att vi kanske skulle ta hål i naveln och då säger louise

- Men om vi gör det i Tyskland så gör det inte ont.

- Man louise det är klart att det inte är någon skilnad om vi gör det här eller i Tyskland  säger jag då.

- Nej men min kompis gjorde det i tyskland och det gjorde inte på henne, säger louise hellt seriöst.

Blond Lousie




Jag ska lägga in en bild på den brun håriga louise så fort jag får tag på en sådan bild :)

Ha det underbart så hörs vi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0