Tisdag :)

Vaknade lite senare än jag hade tänkt i morses, men men det kan jag leva med :) fick ett sms av mamma där det stod att hon jobbade på gymet i dag så jag tänkte att jag kunde gå dit en liten stund i alla fall. det blev inte någon liten stund men vad gör det :) 
Jag träffade louise och hennes vän Anna så det var väldigt trevligt att det fanns någon man kunde prata med, jag har okcå börjat att bli väldigt stark i benen jag tar faktiskt 100 kg i ben press, så snart så kanske jag har kommit i Benhams nivå, Nej det kommer nog aldrig att hända, han tar nämligen 450 kg och så myclet kommer jag nog aldrig att ta med mitt mål är vell typ 200 - 250 kg det låter bra tycker jag :)


Sen så hämtade pappa och gill upp mig vid Allé skolan så åkte vi och handlade mat men jag gick till Lindex för jag hade tänkt att köpa alla deras SoU trosor, dom är ju bara så sköna så jag har bestämt mig för att byta ut typ alla trosor jag har till SoU trosor :P   .  Men då det är vell klart att dom inte hade några  bara för att det var sådana jag ville ha men men jag köpte ett par jätte söta örhängen för 5kr fatta 5kr och dom va till och med snygga =) och så köpte jag en Deo så det var ju inte hellt i onödan :) 

Och resten av dagen kommer jag vell antagligen vara hemma och ladda upp inför morgondagen :) och så ska jag faktiskt göra en läxa min kära lärare i Projekt och Företagande tyckte att det var en jätte bra idé att vi skulle göra en budget inför December månad så när jag kommer tillbaka till skolan så vill hon ha in en typ rapport över allting man har köpt och hur mycket pengar man har fått in o.s.v 
För om man inte lämnar in det så kommer man inte att få G det spelar ingen roll om man gör det andra och typ får MVG på det. Jag tror att hon har tittat lite för mycket på Lyx fällan för hon tycker att det är skrämande att unga människor inte har någon koll på deras ekonomi och det kan jag vell hålla med om lite me jag tycker inte om att ci ska ha det över december det är ju typ den jobbigaste månaden eftersom det är jul klappar med mer . men men vad kan mna göra :)

Jag köpte Pinks nya skiva för ett tag sedan Och det är så grymt bra, Och så såg jag Musikvideon till låten Sober här om dagen och den va faktiskt riktigt bra, det är vell bara Pink som kan förföra sig själv i en video :P


ha det gött :) och träna på :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0