Vad gør vi nu?

Nu ska vi ju klar gøra en sak,

Vi har inte haft gruppsex, nej nej och åter nej.

Så vad har hænt den senaste tiden, vi har praktiserat så klart och i går efter jobbet så gick jag och Jenny till en liten butik och køpte sællskap spel. så nær vi kom hem och hade ættit ( tortellini den hær gången faktiskt :P) så Spelade Linda, Jenny, Jag och Rasmus, Bingo
det kændes hellt seriøst som om jag satt på ett hem och var 85, men det var riktigt pinsamt nær det kom in folk i køket dær vi satt, men vi kom snabbt fram till att Linda var bæst på att læsa upp numrerna så det var hennes jobb.
Jag førsøker ju att skriva så mycket som mæjligt men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva,

Det borde ju hænda ganska mycket men før det mesta går man upp, ¨åker till praktiken och sen nær man kommer hem 8 timmar senare så ær man hellt død. så då æter mna sen så sitter vi mest och pratar.

Men jag ska dela med mig av en hemlighet.

Ska det bli spænnande............... :P

Jag och Jenny hade ju inte någon TV i vårat rum nær vi kom hit, så kom Jenny inspringandes i rummet i søndags och sa att dom hade kommit och sagt att vi ska få en TV, førstår du har glada vi blev, Hallå æntligen så skulle vi också kunna titta på TV.
Men det blev bara bættre och bættre TV var inte någon typ 20 tum, den ær sækert 32 eller 38 tum.
Och Rasmus och Fredrik har liksom kanske 10 tum och linda har typ 18 tum.
Och han som kom men den var ju inte heller så dum och jag har sprungit in i honom några gånger, så dær kanske det blir något :p
Så lite fakta om Jack då:
Han kommer i från typ Estland, Lettland eller Litauen. Han pluggar till Ingeniør. han jobbar på en mayy yvætt och har varit i gøteborg typ 3 ggr. p.g.a jobbet,

Det ær vell typ det som ær interisant men jag kan ju lova så fort jag får reda på någonting så får du det med.

Men nu ska jag gå och læra Jenny lite mera av dansen

Ha det underbart

P.s Pappa jag hade jætte gærna velat ha Makaroni pudding nær jag kommer hem, men jag kanske ångrar mig men just nu så ær det det som står høgst upp på listan. 

Kram :) 


Kommentarer
Postat av: maya

Hoppas du har haft en bra dag!

2008-04-15 @ 20:55:34
URL: http://metrobloggen.se/mayas
Postat av: Syrran

Hej!
Kan inte komma ner i helgen ändå.. Hade dubbelbokat mig idag (av misstag faktiskt!!) så jag hade både obligatorisk CSR kurs 9.30-17 + vanliga lektioner 8.30-16.30... Var på CSR hela dagen, men det jag missade av "de vanliga lektionerna" behöver jag ta igen i helgen tror jag :( Ska klippa ut delarna till skjortan o sy ihop, får se hur det går... Inget Cph alltså!! Sorry sorry hade så gärna åkt ner!
Hoppas ni får en bra helg ändå!
Love u too! Hälsa Jenny!
Puss puss

2008-04-15 @ 21:32:48
URL: http://jennije.blogg.se
Postat av: Stora Syster i Stora Stan

Makaronipudding!? Är du galen!? Du får välja vad du vill å du väljer de?! När ska du lära dig lilla syster ;P
Låter bra att ni har de så trevligt! Å ja har kommit på vad ja önskar mig som de finns aldeles för lite av i denna stan! Ymer och choklad plattor!! De borde la gå att skicka på posten va ;P eller du, du är på rossö på midsommar eler?! för helgen efter midsommar så kommer ja till strömstad! Så då kan vi säga hej!
oo min nya lägenhet är underbar! å området är underbart! as nära till alla affärer, konsum och ica runt hörnet massa parker å nära vattnet! Där det för överigt är mysiga pubbar på små båtar vid kanalen vid mig! en typ liten mysig thai båt, där uteserveringen ser ut som
en strand i thailand med en liten strand på båten! AS MYSIGT!! där ska ja hänga hela sommaren!!!
saknar min lilla syster!!
puss på dig sötis!

2008-04-16 @ 23:05:56
URL: http://idamotvarlden.webbogg.se
Postat av: Jennie

INGEN makaronipudding! Snälla, visst har du ångrat dig nu???

2008-04-20 @ 14:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0