Lørdag!

I dag så har jag och jenny varit vældigt kulturela, vi har gått runt i køpenhamn och tittat på den lille havsfrun, men jag måste sæga att hon var mycket støre æn vad jag trodde. så nu ær vi vældigt stolta måste jag sæga, sen så køpte vi vykort som vi ska posta i morgon så snart så kommer alla att få sinna efterlængtade vykort. :P

Sen så åkte vi bort till gustav adolfs torg och så skulle vi æta och vi valde mellan min och jennys restaurang men vi kom snabbt fram till att jennys restaurang var bættre før våran ekonomi. så jag åt en typ club sandwich och så delade jag och jenny på glas till efterrætt och jag ska vara ærlig, jag tog faktiskt ett glass vit vin till maten. (Pappa du behøver inte sitta och skratta eller skrika nu, før det var faktiskt bara ett litet glas och jag ær faktiskt næstan 18 år och inte 8 år :P ) 

Och så har vi varit och handlat igen, suprise suprise :P

Och i kvæll så tænker vi bara slappa och se på Julia Roberts Marathon på tv, før vi har gått så sjukt mycket i dag så det finns ju inte ens, men jag måste sæga att det var hellt underbart før det var så varmt så man kunde gå utam jacka ( vi tog faktiskt inte ens med oss någon jacka ) och i bland så gick man till och med i bara linne, och så fick vi se något riktigt frækt faktiskt vi såg två svanar en pojke och en flicka och mamman satt och ruvade på ægen och pappan letade pinnar till deras bo det kanske låter vældigt tråkigt men det var faktiskt riktigt roligt och kul att se, men ni behøver inte må dåligt før att inte du fick se det før jag spelade næmligen in det på telefonen. ha ha.

Och pappa vi kan ju vara ærliga mot varandra, ja jag har smakat på øl, men jag vet inte æns om det kan kallas smaka før jag smuttade bara lite på Lindas. : )

Och Ida det ær Linda som har fått barn. 

Men nu tænker inte jag førlora mera tid før att sitta framfør datorn men ha det underbart.

// lina    

Kommentarer
Postat av: Stora Syster i Stora Stan

Du e la för söt lilla syster! Ett glas vin å smuttat på en öl! Skärpning lilla syster! MER ALKOHOL!! haha! Du skulle sett den 5 liter stora drinken vi drog i oss när vi var i ungern! Å ett glas vin var ju bara en underdrift av vad vi drog i oss...typ hela tiden! Halling köpte ju mer eller mindre sprit åt oss! hahahahaha!!!

2008-04-19 @ 20:41:48
URL: http://idamotvarlden.webbogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0