Ha Ha jag har træffat en Xkændis, Och Jenny har blivit moster :)

Så nu ær det Torsdag, det ær hellt konstigt vad fort tiden går nær man ær hær. Jag kan inte fatta att det bara är 1 vecka kvar, Kan inte någon få tiden att gå långsammare.

Idag har jag fått træffa køks mæstaren før førsta gången, och jag blev førvånad øver hur snæll och omtænksam han var. jag ser framemot att jobba med honom igen. Jag har okså fått træffa ægaren av resturangen och affæren i dag Daniel Letz, han verkar som en vældigt tråkig typ men han har ju tydligen skrivit typ 3 kokbøcker så har han varit kænd så han måste ju ha gjort något bra i alla fall.



Och jag måste ju dela med mig av vad som har hænt det sista, jag och jenny har nu fått en fjærkontroll till våran TV så nu har vi 7 kanaler.
Jenny har hellt pløtsligt  børjat dricka cappucino och har okså blivit moster till lilla Evelina Karolina Liz Mari.( Fan va hærligt før dig gumman nu har du ju en bebis att gossa med och klæ ut till prinsessa. :P

Jag och Jenny var en vænda runt i Østerport i går efter praktiken och letade efter frisørsalonger vi ær båda i stort behov utav att klippa oss :P
Men dom vi hittade kostade runt 700 dkk så det blir ju typ 1000 sk så det la vi ner ganska fort, så det blev korv med brød vid sidan av i stællet. och då kænade vi faktiskt typ 20 kr, Farbron i korv mojen tyckte lite synd om oss før att vi inte fattade så han tog bara 40 kr før mitt och Jennys tillsammans och det skulle typ ha blivit 60 så det blev vi glada øver. 

Men nu finns det inte så mycket mera att skriva och jag ska væll gå och koka lite nuddlar antagligen 

Ha det underbart.

// Lina 

p.s tack så jætte jætte mycket før vyckortet pappa och gill, jag uppskatar det vældigt mycket,

Och jag jag ska skriva vykort snart jag har bara inte hittat en post låda, men dom kommer snart.
 

Kommentarer
Postat av: Stora Syster i Stora Stan

Haha sa ju att du skulle tycka att de va jätte roligt när du väl var där!!!! Känns bra att ni har så kul! Vem i Jennys lilla familj är det som har fått barn?! Linda eller Linnea kanske?!
Men när du väl kommer hem får du se till att komma hit upp snart! Saknar min lilla syster ju!Pussar på dig mitt lilla busfrö!

2008-04-17 @ 22:26:28
URL: http://idamotvarlden.webbogg.se
Postat av: Anonym

Hej min lila dotter..!
Jaså du börjar trivas nu,
det var ju jätte tråkigt:-) tycker jag, hoppas du inte stannar för länge:-)
Skämtar bara men det visste du eller hur.
Jag är jätte glad att du har det bra och att ni roar er då tillfälle ges.
Idag har jag varit i Belgien över dagen och det var mycket (kul).
Veckan efter du kommit hem är jag borta i nästan 5 dagar.
Sen återigen att ha de bra hälsa dina kompisar från din Pappa. PS har du smakat på ÖL ännu? DS

2008-04-17 @ 22:41:17
Postat av: Jennije

Man kan inte äta nudlar jämt, då får man skjörbugg!!

2008-04-18 @ 20:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0