Danmark

Vi kom till danmark i går och nu sitter jag i det typ "stora" huset dom hade datorer med internet som man kunde låna, vilket ar hellt underbart,
Idag har vi varit i køpenhamn och varit på resturangskolan och dar fick vi traffa kristian som har hand om apu:n har.
Sen nar vi hade fått luch, som var som en gigantisk buffé, och enligt kristian så var det inte så bra mat i dag och att det brukar vara mycket mera och battre, men det spelade ingen støre roll faktiskt før det var riktigt god mat,
sen så gick vi runt på strøget och shoppade men det blev mest saker som jag hade glømt att packa ner :P

Sen så skulle vi gå och titta på allas praktik platser så det blev en runda runt ungefar halva køpenhamn, det tog oss fråm 13,30 till 17,00 att hitta till fem restauranger så vi har gått minst 2 mil kæns det som faktiskt.

Min restaurang vet jag inte riktigt hur jag ska beskriva jag fick inte så mycket till intryck men dom verkar valdigt snalla, men jag kommer att skriva mera om det,

Men nu ar jenny alldeles strax klar med maten ("nuddlar"), så jag måste gå men jag ska førsøka skriva så mycket och ofta som møjligt.

Ha det underbart.  

Kommentarer
Postat av: Syrran

Hur kunde du med din jätte-packning ha glömt nåt??

2008-04-07 @ 21:08:36
URL: http://jennije.blogg.se
Postat av: Stora Syster i Stora Stan

Hej gumman! Låter som att du har fått en bra början! Ja är glad att du åkte! Du anar inte hur mycket ja ångrar att ja tacka nej till att åka till Korsika på apu...japp, ja tacka nej en gång, å ångrar de hur mycket som helst! Därför ja ville att du skulle åka! puss på dig lillstrumpan!

2008-04-07 @ 22:09:57
URL: http://idamotvarlden.webbogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0