God Förmiddag 12:19

God morgon / Förmiddag hade ni en trevlig lördag kväll?
Jag hade en jätte trevlig film kväll med en av mina bästa vänner F. Vi åkte till ICA och skulle hyra en film kommer hem och så har vi hyrt fel film :) haha så vi fick hellt enkelt skynda oss ner till ica igen. Men det blev en bra film till slut. 

I morses så vaknade jag redan vid halv nio och var väldigt pigg så jag körde på så jag har varit och lämnat tillbaka filmerna lämnat insamling.
Åkt förbi min kompis J och lämnat lite mat hon är nämligen sjuk, så då får man se till att passa upp eftersom att hon kom med frukost när jag var sjuk så får jag ju bjuda tillbaka nu.

Men nu har min pappa och hans sambo kommit hem igen så nu ska vi nog fika :)

Joushua Radin Har gjort en väldigt bra låt som du kan lyssna på Här



Bjuder på en bild från förra sommaren :) Riktigt varmt var det

Kram Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0