Shopping!

Tänkte passa på att lägga upp lite bilder på det jag köpte i går så här mellan midsommar  stången och mat :)

Många påsar blev det:




Från NK delikatessen så blev det bergssalt från Himalaya och lite Hallon vinäger:






På ORDNING & REDA så blev det en kalender efttersom att min går ut nästa vecka.



Och på underklädes avdelningen så blev det 2 st par Björn Borg ett par svarta och ett par med tryck:



Sen så gick jag vidare till Din sko där det blev ett par gladiator skor:



Bikini har jag ju letat efter under väldigt lång tid och igår så hittade jag äntligen än inne på Change:



Och så missade jag tåget så ja gick förbi Body Shop och köpte ett lip Butter.



Nej nu är det äntligen dags för lite mat. Sen så bär det av till F där vi ska göra i ordning oss för kvällen :)


Kommentarer
Postat av: Jennie

Ojojoj vad du har shoppat! Är det några reafynd måntro?

Kram

2010-06-28 @ 07:39:41
URL: http://livetibangla.blogg.se/
Postat av: Rebecca

nice ^^.

2010-06-28 @ 08:23:27
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0