Jag har spenderat 2 timmar i alingsås för ...

dsc01570 (MMS)

Jag har spenderat 2 timmar i alingsås för att hitta något att ha på mig på våran sommar fest i kväll. I går så stod jag framför min Gaderob och hittade ingenting så jag fick i panik åka i väg i morses. Men jag var i göteborg i förgår och hittade ingenting och i alingsås så har dom lite andra affärer. Så alingsås fick det bli. Och jag är ju under en liten tids press så man fick ju vara effektiv. Men så gick jag till MQ och fick mycket bra hjälp så det blir nog bra. Så nu ska jag bara gå förbi thaien innan jag går hem sen så blir det till att fixa sig. Visar slutresultatet innan jag åker :)


Kommentarer
Postat av: Jennie

Å lägg upp fler bilder snart, jag är supernyfiken på att se vad du köpte för nåt :)

Puss

2010-06-11 @ 15:39:58
URL: http://livetibangla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0