Lördag kväll

Träningen gick jätte bra men jag glömde att strecha efter så vi får vell se om jag kan röra mig i morgon, men jag tror det, när jag kom hem så slog jag in Karros present, sen så va det dags att göra i ordning sig så det blev svarta jeans och ett nytt linne, Det är ju alltid kul och ha nya kläder på sig.

Vid halv sju så åkte vi i väg till Karro där det blev melodifestivalen och en hel del snack. Det va härligt att prata av sig lite också, vi planerade också lite inför våran lilla lilla student resa. Det blir antagligen inget stort men jag tror nog att det kan bli väldigt roligt.

När jag kom hem så tog jag lite fil så jag sliper vakna i morgon och vara så hungrig så att man mår illa det är ju ganska jobbigt.

Men nu ligger jag i sängen och tittar lite på Moulin Rouge och så ska jag vell somna snart i fall jag ska i väg på mässan i morgon annars så ska jag nog åka till stan eller något skulle jag tro.



sov gott // Lillasyster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0