Michael Jackson

Vaknades av ett sms i morses av min syster där det stod

- Michael Jackson dog i natt !! What ?!

Självklart så flög jag upp ur sängen och tittade på nyheterna. ´
Det var just då ett inslag om det hella. Jag blir så där illa till mods när jag tänker på det,  Jag kan inte säga att jag var ett jätte stort fan men självklart så lyssnar jag ju på honom senast i går kväll så lyssnade jag på - Blame it on the boggie, Och när filmen 13 going on 30 kom så skulle jag ju självklart lära mig Thriller dansen. Men det är framför allt synd om hans barn, inget barn ska behöva begrava sin förälder. 
Vi har nog många en idé om att kändisar dör inte, dom har så mycket folk runt om sig som ser till att dom mår bra osv, så det nästan känns lite overkligt. 

R.I.P Mr Jackson 

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0