Stora Bröst = Bra

Ha Ha Jag läste en väldigt rolig och interessant artikel i Aftonbladet i dag 

Det stog att man kunde titta på sin kropp och se på ett ungefär hur smart man är och längst ner så stod det vad alla kropps delar betyder och jag känner att detta är något jag måste dela med mig av.

Panna:
Hög: Generös, Intelligent och Klok
Låg: Fattig, riskerar att dö ung 

Byst:
En studie visar att storbystade har i snitt tio poäng 
högre IQ än plattare systrar

Ögon: 
Stora ögon förknippas med intelligens, blåögda sägs vara smartare 

Huvud:
Ju större huvud desto smartare

Kroppshår:
Lurviga män är överrepresenterade bland dem med högt IQ enligt studier

Läppar:
Tunna:
Intelligens (Hos män)
Breda: Olycklig

Putade Underläpp:
Otrogen (Hos män)
 

Jag vet vell inte riktigt om jag tror på det men man kan ju få lite bättre självförtroende för en stund 
Men nu ska jag sova börjar tidigt i morgon

Sov Gott :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0