Ja då har den stora dagen gått.

Ja det har hänt mycket i dag jag va först på praktiken och sedan kl: 15.20 så hade jag ett möte med Roger på skolan och det va väldigt bra jag kännde att det va väldigt välbehövt.

Sen så mötte jag upp Louise och Karro det va nog det roligaste som har hänt den här veckan faktiskt. Vi skulle fika och tänkte att vi skulle testa något nytt så vi åkte till vasa platsen och där ifrån gick vi runt och till slut så hittade vi en jätte mysig italinenskt café som hette Café Mio. Karro tog en choklad boll eftersom det va det ända som va mjölkfritt medans jag och louise delade på en nachos talrik och en kärleksmums. Det va riktigt gott med nachos talriken så det äär någonting jag kan rekomendera om ni kommer ditt någon gäng.

Och så gick vi ju så klart på stan så gick vi in på MQ på kungsgatan (Hade ingen aning att dom hade öppnat där men syster va där så det va meningen att jag skulle hälsa på henne).
Jag tittade runt lite och tillslut så kom jag fram till rea sakern 50% och där hittar jag en klänning som jag har tittat på¨tidigare och den fanns i min storlek.
Den satt hellt perfekt och den kostade förut 899 kr men nu hade som sängt den til 399 kr vilken tur har inte jag lixom. Och när vi kommer fram till kassan så visar det säg att dom har sänkt den lite till, så jag betalade 299 kr.
Så jag ska bara ändra lite saker, lägga till axel band och lite små saker. Så har jag min bal klänning sen.

Så här ser den ut. Det är den svart klänning till höger. Den syns inte så mycket men ni får ju ett hum om den i alla fall.

 

Min telefon hat gått sönder hellt och hållet nu jag fick en massa bilder av karro i dag på tåget men jag tappade den IGEN när jag kom hem så jag har just nu ngen telefon jag ska försöka hitta någon gammal men eftersom jag är så klumoig så är min gammla sönder eftersom jag har tappar telefonen i vattnet eller liknande.
Så om ni vill få tag på mig  ring hem.

Men ni får sova gott så hör jag nog av mig i morgon bitti, Jag ska bli bättre på att uppdatera bloggen bättre nu, har känt mig riktigt riktigt lat i veckan. Men det ska det som sagt bli ändring på

Sov gott

// Lillasyster   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0