Söndags avslutning

Är väldigt trött och ser verkligen fram emot att få gå och lägga mig, jag måste erkänna att det inte känns bra att stanna hemma i mogon men jag kan inte göra så mycket åt det mer än att ringa runt som en galning till ungefär alla restauranger i göteborg lerum och alingsås. Men jag hoppas hoppas att jag kan få praktik på det första stället som jag ringer till jag har varit inne på deras hemsida och min lärare känner somsagt köks mästaren så det hade ju varit härligt att hamna där.

vid sex tden så kom min faster med sambo och mina två kusiner förbi och åt kvälls mat det va väldigt mysigt jag älskar att få besök eller besöka någon på söndagar och sedan avsluta helgen med lite överblivet godis från gårdagen och titta på beck eller någon annan polis film.
Men i dag så lyckades mitt godis försvinna ( Jag åt typ 7 bitar i går så det va ju en del kvar... ) Men jag gjorde i ordning lite extra gott té istället och det är också väldigt härligt när det är kallt.

Nej nu ska jag fortsätta att titta på beck innan jag somnar 

God natt 

// Lillasyster  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0