Mmmmm

Vi var i köket i dag, 14,00 - 22,00 det var faktiskt riktigt roligt jag fick göra en vanilj pannacotta med lime täcke  med lite jodgubbar och hippis. Jag är riktigt nöjd och det blev riktigt gott =)

image23

Miss Make Up gjorde Choklad Tart med Hallon sorbet och kanderade nötter =) Det är inte dåligt vad mcyket gott man får göra och smaka av =)

image24

Jag fick aldrig någon bild på det som Miss DD gjorde men hon hade Jordgubb och raberber sopppa med kardemumma glass och chokolad galler =)

Det var riktigt gott det okså =)

Så har jag fått prata av mig med Fröken självständig Och jag måste såga att det var riktigt härligt att prata med någon som förstog och brydde sig, det är härligt att ha vänner som bryr sig =)

Hoppas du har haft en lika bra dag som jag =) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0