Jul!

Så nu är julen nästan över och jag är super duper nökd över mina julklappar måste jag säga har fått superduper bra presenter av all jag tänker inte säga vad det är bara att :

* en är rosa och svart
* en är snart röd eller lilla
* ett hjärta
* datum

Ha ha resten får ni lista ut själva :P

Och självklart så har jag funderat som vanligt och har kommit tillbaka till samma fråga som jag har varit inne på tidigare ska man göra saker och umgås med folk för att man borde?
Snart är det okcå dags för nyår. och vad ska man hitta på? jag vet dok vad jag inte tänker göra. jag vill göra något annorlunda jag vill inte göra det gammla vanliga. kan inte någon bara komma och säga att detta ska du göra Lina.

Åååå min kära syster Riccie från Stockholm har okså varit hemma vilket är väldigt trevligt jag har saknat henne super mycket :)

Och jag måste ju bara be er titta på en hellt underbar video som jag hittade på You Tube jag kan inte förstå hur någon kan hitta på en sådan himla bra dans.




Ha det bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0