Listan

Hittade den här listan hos fröken Tungården .. Kände att det va dags för det nu.

Dagens humör: Förvårdnande bra. går runt med ett leende på läpparna.   

Dagens borde: I och med att jag har varit ledig och att det har regnat så har jag ju för en gång skull lyckats med det jag borde göra det vill säga att rensa bland alla nedrans påsar jag har överallt. 
 
Dagens frisyr: 
Någonting halv vågigt efter något försök till att få upp mina lockar här om dagen.  

Dagens smink: Jag brukar vara rätt så duktig på att ta bort gammalt smink men inte igår. men till min förvåning så sitter allt där det satt igår. ska vell vara lycklig för det :)

Dagens klädsel: Jeans shorts och ett svart linne eftersom det va det enda som inte skulle tvättas. Har jag nämnt att jag har tvättat idag!!  

Dagens favoritlåt: Ja den kan ju vara svår gissad men dom här 2 har körts under hela dagen 1 och 2

Dagens planer: Ta hand om den sista tvätten.

Dagens vill ha: En kall öl på en varm uteservering.. helst i linné

Dagens längtan: 2 Juni

Dagens beroende: Gnucci Banana

Dagens tråkigaste: Tvätt..

Helgens bästa: Guld på neff i fredags .. Bästa på länge! måste också ge lite cred till HKOCHD som fick mig att gå helt crazy på dans golvet i fredags :)   

Helgens mest efterlängtade: Ja då kommer det igen, håll i er ..  Gnucci Banana

Helgens pinsamaste: Har en hel del nitar på min väska ( som är full med ALLT man kan behöva .. ALLT). Skulle in på Cubus och det börjar tjuta när jag ska gå in. det kommer fram en trevlig tjej från butiken som har sett att jag kommer utifrån men ville ändå hjälpa mig att se vad som tjöt. 15 min stod jag där då vi till slut efter att ha provat allt i min väska kommer fram att det e nitarna på väskan som har blivit magnitiserade. 
Det va ju bra att jag va så trött vid den punkten att efter 5 min så orkade jag inte ens skämas .. 

Dagens motto: Sometimes words is the best thing you can give to a person.

Hittade 2 videos från fredagen på HKOCHD youtube sida som jag tänkte att ni ska få se :)
Varsågod och njut!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0