Personal fest

Va på personal fest i går.. och som alltid på våra personal fester så blir det ofta lite för mycket champange började med 2 glas på Sjömagasinet tillsammans med grymt god plock mat. tonfisk etc
Sen blev det ju champange som fördrink när vi kom till stället där vi skulle vara.

Men är faktiskt bara lite trött i dag, det va mycket nyheter igår och jag har nog funnit en ny vän också och sånt e ju alltid trevligt.

Vi fick böcker i går, jag tog Mia Skäringers bok "Dyngkåt och hur helig som helst" och älskar den. och mia är en grym insperations källa. 

Nekj nu ska jag vell fortsätta vara lite effektiv och städa undan och packa ner saker jag inte använder i låder.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0