Kimono Fusion!

God Morgon!

Spenderade eftermiddagen på Världskultur Museet och 2 av deras utställningar.
Kimono Fusion och Destination X.

Kimono Fusion var en bra utställning men jag tycker att Destination X var mer givande och jag tycker det är roligt när man själv kan göra saker och inte bara titta.

Det är också ett väldigt bra "utflyckts mål" såhär i slutet av månaden när man kanske inte har hur mycket pengar men ändå vill göra något annat än att gå och fönster shoppa. Det är fri entre till alla utställningar förutom Kimono Fusion som kostar 60 kr i inträde,.

Ett till litet tips så här på en söndags förmiddag är att käka lunch i salu hallen som har blivit mitt nya favorit lunch ställe. Man kan få en god hemlagad husmans rätt för mellan 50 - 60 kr. 
Jag var där i går och åt Potatis med en löksås, pannbiff och lingonsylt med sallad.. och mätt blev man också .. haha 

Nej nu ska jag hoppa in i duchen och sen åka och hälsa på min Farmor och Farfar.   



En av sakerna som man kunde göra på Destinoation X var att snurra på ett hjul och se vart ens nästa resa skulle gå!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0