Hej!

Jag har haft och kanske fortfarande har lite av en blogg torka kan man vell uttrycka det.
Men har kommit fram till att det är större chans att den går över om jag bloggar istället.

Så vad har hänt sen sist tro.. Jag har varit och sett diverse olika teater föreställningar bla. Profeten i västragötaland, stjärnan, per gynt etc etc.
Väldigt väldigt trevligt måste jag säga.

Har varit i full jakt efter boende dom senaste typ 6 månaderna och då menar jag inte "söka en lägenhet i veckan på boplats" vi snackar telefon samtal till diverse olika bostadsbolag i göteborg. annonser på blocket ( ja flera stycken faktiskt ) berättat för ALLA på mitt jobb vilket e typ en 10 del av göteborgs befolkning ;) Har fixat lappar att sätta upp i trapp uppgångar. Har i och med detta varit på en hel del olika visningar av lägenhetr, rum och kollektiv.
Så om ni hör något .. SKRIK !!

Har planer för sommaren, ska bara hitta en person att genomföra dom med.. Jag tänker stort!

Har upptäckt en helt nytt uteliv i Göteborg vilket gör att jag ränner på stan stup i ett :)

Gnucci Banana är min nya favorit i hörlurarna. Såg henne på Yaki-Da för ett tag sen och det va "Mind Blowing"!




Alternativt tillsammans med Håll Käften och Dans. Här blir man ju så danssugen så man inte vet vart man ska ta vägen :)




Nej nu e det dags för sängen. Har mycket att göra på jobbet så jag ska börja tidigare och antagligen sluta senare än planerat så nu behöver jag en god natt sömn!

Sov Sött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0