Stress

Hej!

Hur är det med mina underbara läsare?

Med mig är det bra lite stressigt men det funkar.
Igår så fick jag gjort en del även fast jag va lite dålig.
Han både med bank besök, hälsa på farmor och farfar och skicka lite mail. 

Det ända som jag inte gjorde som jag borde ha börjat med va att packa. Jag åker ju på lördag så det börjar bli lite kort om tid. Hade velat lämna mitt rum rent och snyggt också ... så lite stressad är jga över detta. 

Men jag har skrivit en lista så nu ska jag försöka packa till 23 sen så får jag ta resten i morgon när jag kommer hem. Börjar 11 men mina hörlurar gick sönder i dag så jag måste till stan och köpa nya innan jobbet i morgon.

Sen så kom min kusin hem från Nya Zeeland i dag och ska ha en liten välkommen hem middag imorgon som jag tyvärr inte kan gå på eftersom att jag ska jobba men jag hade tänkt komma förbi på kvällen. 

Så nu måste jag vell faktiskt göra det jag borde = packa. 

Kavajen som jag hade köpt år från Isabella "blondinbella" Lövengrips märke Classified. 
Är riktigt nöjd med den måste jag säga.

Bilden är på min syster, mig och min kusin för ca: 2 år sedan. 



 God natt <3


Kommentarer
Postat av: Sannie

viljan finns som sagt. men sen när det väl kommer till kritan, då kanske rädslan träder fram.



det är bara bra med mig! sj?

2010-09-03 @ 06:37:11
URL: http://sannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0