Äntligen !!!!

Nu har jag äntligen köpt mig en ny dator :) Den andra har ju varit dålig från första början men och jag har pratat om att köpa en ny väldigt länge, men den senaste veckan har jag inte ens kunnat komma ut på internet så det ända jag har kunnat göra är att lyssna på Itunes och där fans det 13 låtar med Pink ...  i dag fick jag nog.

Så nu håller jag på att installerar allt och ska antagligen skaffa mig lite photoshop så att ni kan få riktigt bra bilder här fram över. 

I morgon så bär det av till Stockholm är ledig fram tills på Onsdag och kom över billiga tåg biljetter. 

Så hade jag tänkt tona håret också. Blir förhoppningsvis lite likt den här färgen ...

Nej nu blir det Gossip Girl
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0