God Morgon 06.30

God Morgon!
Sovit gott?
Jag va faktiskt rätt pigg när jag vaknade idag, Väldigt spännande trodde att jag skulle gå runt som ett spöke faktiskt ... haha

I veckan så är det mycket som händer, framför allt en hel del jobb sen så slutar en jobbar kompis så vi ska gå ut och så hade jag tänkt att jag skulle gå och få massage på Torsdag och så behöver jag rensa bland mina saker framför allt kläder och väsker, hade tänkt att jag skulle kunna få sålt lite på blocket.

I dag så jobbar jag tills 19 ( Har en After Work buffé för 400 personer klockan 17 )  men det kommer upp lite tidsinställda inlägg under dagen.

Bjuder på en bild från några helger sedan när jag va hemma hos min syster på lite förfest, det blev en riktigt lyckad kväll måste jag säga :D  
På bilden är det Jag, Karro och syster Jennie.

 


Kommentarer
Postat av: Emma

Sicka snygga brunetter!! :)

2010-11-08 @ 11:53:01
URL: http://supergirlemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0