Vårruset!

Hade en väldigt trevlig dag i går kursen var väldigt bra och kul, Det kändes mer avslappnat den här gången och provet jag jätte bra jag fick 16 av 18 så jag är nöjd.

Efter jobbet så gick jag med min jobbar kompis och åt Sushi på Super Sushi här i stan det är verkligen jätte gott. Men det var ganska mycket folk så vi satte oss på Lejon trappan i brunnsparken.

När det väl var dags för vårruset så tog vi spårvagnen till slottskogen men det var väldigt kallt så vi tog en kopp te innan, haha och så kom vi i fel grupp än den vi hade tänkt vi hamnade i jogga fort och jag blev lite nervös eftersom jag inte har varit ute och sprungit så mycket men det gick mycket bättre än vad jag trodde. Många gick så man sprang förbi dom flesta också så det var bra att vi inte tog en lägre grupp ändå.

Det tog mellan 35 - 40 min att springa och det är jag jätte nöjd med sen så fick man en medalj och massa prover från sponsorerna.
Sen så var det ju dags för den efterlängtade picknick korgen och den var fylld med godsaker med allt från mini morötter, små korvar, skinka, philadelphia, leverpastej, bröd, cider och självklart choklad då man fick 2 st lindt choklad kakor och eftersom det är ett av mina favorit märken så kunde jag ju inte bli annat än super glad av det.

Än riktigt lyckad dag med underbara vänner och jag måste faktiskt rekomendera att springa vårruset det är inte så jobbigt som man tror och det är som sagt en tjej fest och det var många som gick så det kan man också göra :)

Så det blev en riktigt bra dag tillslut

Har också bestämt mig för att gå till löpplabbet någon dag och köpa ett par bra spring skor. Har hört att det ska underlätta


Innan start



Våran picknick korg :) 

Ha en fin måndag kram lina  

Kommentarer
Postat av: Michaela

bra sprunget! :D

2010-05-12 @ 07:06:08
URL: http://citytjejen.blogg.se/
Postat av: Jennie

Så mysigt! Vilka var det som sprang?Puss

2010-05-20 @ 13:45:16
URL: http://livetibangla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0