Torsdag!

Så va det torsdag igen. Det är faktiskt en av mina favorit dagar eftersom att fredagar nästan är som helg så bli torsdagar nästan som fredagar.

Så ni kan ju då förstå att jag är på bra humör i dag. Hur är eran Torsdag ska ni hitta på något kul?

Så hur ska jag spendera denna torsdagen då??? Först så blir det jobb fram till sju. Efter det så blir det teater det är ju nämligen sista föreställningen för Black Bird i dag och jaghade gärna velat se den men jag slutar vid 7 och den börjar 7. Men jag ska kolla om jag kan gå lite tidigare. Vill så jätte gärna se den efter alla fina recensioner den har fått. 

Nej nu ska jag återgå till min frukost som består av knäckebröd med ost och lite youghurt med musli. 

Och som en guld stjärna i hörnet så är det 20 grader ute och klockan är bara halv tio :D
 


Massa soliga kramar Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0