Onsdag!

Hej! Anledningen till att jag inte har bloggat dom senaste dagarna är för att internet har strulat. Men men nu är jag tillbaka.

Dom senaste dagarna så har det varit jobb och shopping på gång. Det blev 1 par byxor 1 linné och 1 klänning



Tröja 159 kr



Jeans: 699 kr ( men det var 50% så jag betalade bara 350 kr )



Klänning: 169 kr

Så jag kände att jag gjorde ett par klipp, Klänningen ser inte så mycket ut men den sitter helt perfekt och med ett par snygga ballerina så blir det perfekt.

Sen så var det dags för 15 års kalas för min kusin Så jag var där i går kväll. Väldigt trevligt med god mat och tårta :)

Har ni sett Miley Cyrus nya video för låten Can´t Be Tamed. Jag tycker att den påminner väldigt mycket om Lady Ga Ga faktiskt. Men jag tycker allt att låten är bra :)  Vad tycker ni ?

Nej nu måste jag sätta igång med den sista tvätten innan jag måste åka till jobbet  börjar vid 2


Kommentarer
Postat av: SOFIA

sv Tack, visst är det fint gillar färgen. :)

2010-05-19 @ 15:26:09
URL: http://sofiahanden.blogg.se/
Postat av: alex

Hej!

Vill tipsa dig om att jag har en tävling i min blogg där du kan vinna ett presentkort på 1500 kr som fungerar i de flesta butiker såsom H&M GINATRICOT och ca 100 butiker till var med och tävla nu! ;)

2010-05-19 @ 21:36:21
URL: http://stockholmshetaste.se
Postat av: Jennie

Klänningen var superfin ju!! Vart köpte du den?

Såg faktiskt Mileys video på tv'n här i Bangla. Det var via en amerikansk kanal som snackade om att den var utmanande, vete sjutton om jag håller med om det. Tyckte bara den var cool :)

Puss o kram

Ps. Har uppdaterat bloggen med HK bilder nu! Ds.

2010-05-20 @ 13:32:46
URL: http://livetibangla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0