Joe Ferelli

Hade en otroligt trevlig kväll i går med L och K vi tog ett par drinkar och satt och pratade och lyssnade på riktigt bra musik.
Det är mer komplicerat att träffas nu förtiden eftersom att alla jobbar på olika tider någon jobbar dag, någon kväll och en annan natt så det är svårt att få i hop, så då kan endrink efter jobbet vara helt perfekt och jag önskar att vi kunde göra det oftare.

Hde lite svårt att få till en bra bild så den här är dom bästa jag kan bjuda på.
På den andra bilden så försöker L och K få till en bra pose men det gick inget bra :P  




Vi var som sagt och åt brunch på Ferelli´s det var riktigt gott fanns amerikanska pannkakor, pizza, kamben också massa goda frukter och ett trevligt dessert bord :)

Otroligt bra service men man fick en liten shock när dom kom med notan och det var lika tillägg t.ex. ett glas apelsin juice för 38 kr och te kostade 29 kr. Men dom hade en otroligt trevlig uteservering det var varmt och gott och man kunde också sitta inne där det var väldigt fint :) 



Sen så satte vi oss vid bältesspännar parken och njöt av solen i typ 15 min tills den gick i moln då vi bestämde oss för att det var dags att dra hem. På stationen så gick jag förbi CD centralen och köpte Britney Spears skiva Cirkus har velat ha den ett tag, så hade dom den för 79 kr så det var ju underbart. 

När jag skulle gå hem från tåget så kom jag på hur lyckligt lottad jag är som får se en sådana här fin utsikt varje dag 



Nej nu ska jag äta middag ha en fortsatt bra söndag :) 

Kram Lina



 

Kommentarer
Postat av: ECVADOR

http://www.youtube.com/watch?v=U21J8NuhC8M&feature=player_embedded

2010-05-09 @ 18:30:44
URL: http://ecvador.blogg.se/
Postat av: SOFIA

Tack så mycket, vad glad jag blir! :) Du får gärna lägga till mig på blogloving. Ha det bra!

2010-05-09 @ 18:34:25
URL: http://sofiahanden.blogg.se/
Postat av: My

svar: de tycker jag absolut att du ska göra, de är riktigt häftigt!

2010-05-10 @ 00:40:21
URL: http://mysanliljequist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0