Gotland???

Det har varit en väldigt lång dag i dag. En massa folk som skulle äta :D Men det är då det är som bäst. Vi skickade ut runt 60 tallrikar vilket är grymt bra eftersom det regnade och utan våran uteservering så har vi bara rumt 30 platser :) 

Pratade också med en kompis idag om vi kanske skulle hitta på något i sommar. Gotland kom på tal och jag kanske hoppas lite på att vi åker vecka 29 då det är stockholms veckan det ska tydligen vara kaos där då ... Kan det bli bättre? Nej jag tänkte vell det haha 

Annars så har det inte hänt så mycket förutom att det är Göteborgs varvet i morgon så vi har annorlunda arbetstider. Så jag slutar vid 8 i morgon om jag har tur och då blir det nog ett glas på en uteservering innan det är dags för bio med mina fina vänner :) Vet inte vilken film det blir än. 
Några förslag???  Hade vell tänkt mig Bergakungen här i Göteborg men kan också tänka mig biopalatset. så om ni har några förslag så får ni gärna kom med dom. 

Sen så blir det nog så att vi sover hos en kompis som bor i stan det underlättar ju en del än att åka hem, eftersom att tågen bara går 1 gång i timmen på kvällarna. 

Nej nu måste jag gå och lägga mig så jag orkar upp imorgon :) 

bjuder på en bild som jag tog för ett tag sedan när jag kom hem vid 3 tiden och det var frost ute. Jag tycker den är jätte fin. 



Sov gott

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0