God Morgon 06:18

God Morgon!
 
Hoppas att ni har sovit gott, det har jag gjort i alla fall. Börjar klockan 8 i dag och jobbar till 12 sen så ska vi faktiskt ha lite utbildning på jobbet, det ska bli riktigt roligt. Slutar vid 4 sen så blir det nog lite födelsedags shopping till en av mina bästa vänner.
Vid 7 så är det dags för lite after work det ska bli riktigt trevlig.
 
Det är viktigt att träffa sina jobbar kompisar utanför jobbet i bland för att komma närmare varandra.
Jag jobbar med många som har barn och familj vilket gör att det kan bli krångligt att träffas men man får göra små saker som t.ex. jag ska ju springa Vår Ruset med en jobbar kompis och några av hennes vänner så vi får till och med en liten Picknick korg efteråt :)  

Så det blir en lång dag men jag tycker om när jag har ett fullt schema det är faktiskt då jag är som mest avslappnad.  

Det blir nog middag på stan också. Sushi kanske?
När jag var i stockholm för ett tag sen så var jag på en sushi restaurang som var helt fantastisk kommer tyvärr inte ihåg vad den heter men jag kan lova att om det så är det sista jag gör så ska jag hitta den igen

 

Ha en helt fantastisk måndag

Massa kramar Lina


Kommentarer
Postat av: Ida

Jag måste våga mig på att äta sushi någon dag! :) Det verkar så smarrigt, jag älskar ju gravad lax, det kanske är början? ;)

2010-05-06 @ 09:51:39
URL: http://idalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0