Brunch 10:36

God morgon :)
Kom inte i säng förens runt 4 tiden men vaknade upp av mig själv vid tio.
Nu sitter jag hemma hos L och vi ska bara fixa i ordning oss sen så blir det in och luncha på stan,
blir antagligen på Joe Ferrelli´s så jag kommer att skriva en recension när jag kommer hem.

Fick också en liten trevlig överraskning i går på jobbet i går också jag är nämligen ledig på måndag förutom kursen då mellan tolv och fyra men jag får i alla fall vara ledig på dagen.  

Svänger förbi sko affären också och tittar på skorna tror jag allt för dom är jag värd när jag har jobbat en 60 timmars vecka



Kram Lina

Kommentarer
Postat av: Michaela

vilket härligt jobb!

2010-05-09 @ 11:23:53
URL: http://citytjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0