23:24

Kom precis hem från jobbet har varit en ganska så lång dag men vi hade ändå ganska mycket mat så jag är nöjd. Innan jag åkte till jobbet i dag så skulle jag  förbi en asiatisk livsmedels butik här i göteborg för att köpa Tofu ( till risbollarna som vi ska ha till en buffé på jobbet på lördag )
 
Tyvärr så hade vi lite svårt för att förstå varandra. Jag ville ju ha tofu men han trodde först att jag ville ha fryst torsk, sen tonfisk och sedan något pappaers liknande som jag inte har någon aning om vad det var. Men efter ca 10 min så förstår vi varandra och jag får min tofu :)



Så dom sista ca: 2 timmarna spenderade jag och min arbets kompis till att göra ris bollar :) Men goda blev dom. Nej nu ska jag ta något att äta innan jag ska sova.

Sov gott 

kram Lina
 

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0