01:25

Hej har ni haft en bra dag?
Kom hem för ca en och en halv timma sen.  Det har varit en grym dag vi har haft väldigt mycket att göra på jobbet vilket göra att tiden går så mycket fortare det kändes som att tiden verkligen bara flög i väg :)

Det är ju lördag i morgon och jag ska jobba men bara mellan 14 och 22. Sen så ska jag träffa L och K för att ta en öl / drink och sen blir det nog till att dra hem till L det blir nog inte vildare än så ... haha. 
Alla är i full gång med jobb och likanade under hela dagen så vi sa att det nog passar bättre med en myskväll.

På söndag så blir det nog brunch innan vi åker hem igen.
Någon som känner till något trevligt ställe man kan äta brunch på i Göteborg?  Jag har ätit brunch i göteborg en gång tidigare på Incontro och det är ju super trevligt men lite dyrare. Så om det är någon som har ett förslag så är det bara att komma med det :)

Känner mig fortfarande lite elak för att jag inte är bättre med uppdateringen men jag har funderat på det här med tidsinställda inlägg. Någon som vet hur man gör? 

och som ett litet plus i kanten så har jag tappat bort min sladd till telefonen så jag kan inte föra över några bilder men jag får helt enkelt MMS in dom.

Nej nu måste jag gå och lägga mig ska upp tidigare i morgon och hinna med lite saker innan jobbet. 

Den här låten kommer jag nog att somna till i alla fall. 

bjuder på en gammal bild som jag hittade från påsk, vi åt helt underbara små bakelser till dessert och det bästa var att man kunde ta flera ... haha :)  




Kram lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0