14 juni 2010

God Morgon! Sovit gott?

Jag tog en rejäl sov morgon i dag. så jag sov i 10 timmar och det var så härligt. I dag så ska jag vara lite tråkig och försöka organisera om mina papper (anställnings bevis, lönespecifikationer, rekomendationer m.m.)
Men eftersom det ändå är dåligt väder ute så är det lika bra att passa på.

Just nu ligger allt i olika pärmar och det finns papper som jag inte behöver ha kvar så det ska jag försöka fixa i ordning i dag.
Men i morgon så ska jag träffa en gammal barndoms kompis till mig så jag har ju något att se fram emot i alla fall.

Önskar att det var sånt här väder i dag. Soligt och varmt. Men nu kan jag ju fixa papper och sitta inne i dag utan dåligt samvete. Kanske ska baka lite när jag ändå är i gång :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0