Tjejkväll!

Hej! Jag ber så mycket om ursäkt för dålig uppdatering den senaste tiden men man dras ut i solen nu på dagarna men jag ska verkligen försöka klura ut hur man gör tidsinställda inlägg :)

Hela dagen i går gick åt till att leta en Iphone till Jenny och efter 6 timmar så fick vi till slut tag på en.
Det var nästan så att jag också ville köpa en eftersom att min inte är sådär jätte bra längre men jag ska verkligen stå ut nu ända tills mitt abonemang har gått ut.

Det blev tyvärr inget Liseberg i går kväll även om det var planen eftersom det var så dåligt väder så det fick bli en riktig äkta tjejkväll istället.
Men ost, fikon marmelad, choklad och en bra film, underbara vänner. Det är receptet på en riktigt bra tjejkväll :D




Han bara ta en snabb outfit bild i går :D
*Linne: Gekås
*Kavaj: Lindex
*Nitbälte: Lindex
*Klocka: Ur&Penn


Kommentarer
Postat av: Rixi

Snyggis kavaj hörru! Köpt i år?! =D

2010-07-17 @ 00:16:29
URL: http://barariccie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0