Pink!

I Fredags så var jag på Pinks konsert på Ullevi och det var helt grymt.
Pink är en stor favorit mycket till det är att hon är en väldigt bra Live artist hon kan verkligen sjunga samtidigt som hon gör en jäkligt bra show.
Många artister har antingen en bra show och mimar sedan till låtarna och andra sjunger live men står då mest still och år runt lite. Medans Pink har båda delarna.

Jag var och såg konserten i Stockholm i November och efter det så insåg jag hur grym hon faktiskt är. Pink är en artist som man nästan behöver se live för att förstå hur bra hon är!

När jag läste recensionerna i går så blev jag lite lätt irriterad eftersom att han som ksrev recensionen tyckte att,
 
1: Det var för kort tid med 90 min. Men hon var ju på Scen under dom 90 minutrarna vilket många artister inte är eftersom dom har så många klädbyten.

2: Att det var lite för rockigt. Pink har altid varit mer åt det rockiga hållet när man bokar biljetter till en pink konsert så kan man inte förvänta sig t.ex. en Britney Spears konsert där det är mer åt pop hållet.

Så av mig så får hon 5 av 5 just för att hon hade en show, Gryma covers på lite rockigare låtar och för att hon är en sådan grym förebild :D


Kommentarer
Postat av: Jennie

Var konserten bra? Som den i vintras eller bättre? Körde hon förresten samma show, känner igen "byxorna" hon har på bilden ovan hihi...

Snart ses vi! Puss på dig min lillstrumpa!

2010-07-26 @ 07:21:23
URL: http://livetibangla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0