Bild regn från stockholm!

Jag har ju som sagt varit i stockholm sedan i fredags. Tågresan på vägen dit var inte jätte kul men den blev bättre mellan kumla och örebro när ett ungt par satte sig bredvid mig. Väldigt trevliga så vi satt och klagade lite tillsammans och så bjöd hon även på lite frukt eftersom jag inte hade kunnat köpa något på tåget eftersom dom inte tog mitt kort.

Men jag kom fram vid halv ett på natten och då möte Riccie och Clara och lilla Chippe ( som Clara var hundvakt åt ) upp mig på stationen :)

Men innan jag satte mig på tåget så satte jag mig på ute serveringen på jobbet och käkade en riktigt god middag,och drack en cosmopolitan till det.

Förrätt:



Varmrätt:



Chippe :)




På lördagen åkte vi till Rålis och solade och grillade





Sen så gick vi till Fridhems plan och köpte med hos lite tacos som fick bli dagens middag.
På söndagen så käkade jag och Clara frukost ute medans Riccie jobbade :)
Riktigt gott var det.

Sen så var det dags för tjej kväll. Det blev choklad och en del Martini Bianco :)  



På måndagen så åkte vi hem till Claras mamma och Sambo
för en liten födelsedags middag för Riccie.

Underbar lilla Clara hamnade också på bild :)  



Under tiden som jag var där så var det mycket shoppade för mig när dom andra jobbade och käkade lunch på stan. Något som jag unnade mig när jag ändå var i väg :D

På Tisdags kvällen så blev det lite mys kväll med film och godis. Jag hyrde ju film medans dom där två hurt bullarna var ute och tränade :) Min syster Riccie hade i alla fall fått köpt sig lite nya tränings kläder så hon såg så snygg ut så :)



Innan jag åkte hem så var jag på en utställning på Kultur huset om Tatueringar och sen så fick det bli lunch på deras takterass.

Där uppe vid parasollen satt jag. Tänk om man fick käka lunch där varje dag. Det var riktigt kul att se ut över plattan under lunchen måste jag säga.



Och innan jag var tvungen att sätta mig på tåget tillbaka till Göteborg så åkte jag och Riccie till Gamla Stan och köpte glas och gick ner och satte oss vid hamn kanten :)



Nej nu ska jag ta och packa upp min resväska.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0