23:41

Tvätten klarade sig ganska okey tror jag, får undersöka saken närmare i morgon när det har torkat.
 
Under tiden så såg jag en film på Tv4 film det var en Brittisk /Italiensk /Tysk Drama Thriller från 1977 ... och ja jag vet vad ni tänker nu men den var faktiskt väldigt bra den handlade om massa människor på ett tåg som hade något sorts virus.

Eftermiddagen och kvällen har annars spenderats med Jenny så i fixade lite middag bestående av Tortellini med en hemmagjord Blåmögel ost sås. Gott a det. 

Men nu ska jag vell försöka gå och lägga mig så jag hinner med lite saker imorgon. Börjar klockan 14 så man får ju passa på att göra saker på dagen.

Bjuder på en bild från studenten :)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0