Resa!

Försöker att boka en resa till hösten men det är inte jätte lätt när alla ska vara med och bestämma och bestämma och att alla vill till olika länder
Turkiet, Monte Negro, Tunisien?


Vad tror ni? Vart ska jag åka? 


Jag blir så matt och vill bara lägga mig i sängen och se en bra film och äta lite choklad som jag fortfarande inte har orkat gå och köpa :( haha
Nej nu ska jag äta kvälls mat och sen gå och lägga mig och se om jag vaknar på bättre humör i morgon, och det får vi nog hoppas på eftersom att jag ska jobba 8 - 22, stackars mina arbetskompisar ... haha

Något sådant här räcker för att jag ska vara nöjd :D



Sov gott alla underbara läsare <3

Kommentarer
Postat av: Michaela

tack för tipset :)



Jag älskar Turkiet eller så ska Tunisien vara jättebra :)

2010-08-09 @ 20:38:54
URL: http://citytjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0