Kultur kalas!

Hej! Hur är det med er? Med mig är det bara bra.
Det ska bli gött att försöka komma tillbaka med bloggandet nu efter kalaset.

Det har varit en lång och tuff vecka men det har ändå funkat bra tycker jag. Är dock lite trött men på lördag är jag ledig.
Förra veckan så jobbade jag tisdag - söndag och lyckades få i hop ca 70 timmar vilket är väldigt bra eftersom jag ska åka i väg i en vecka.

Dagen på jobbet har varit bra lyckades klämma in lite sömn på tåget påväg till jobbet och lite på bussen.

Nu är det jobb fram tills på Fredag och sen så ska jag vara ledig. Vet inte riktigt vad jag ska göra än men det är vell bara en tidsfråga ...

Nej nu ska jag gå och sova ... igen ha ha :D 

Hittade ingen rolig bild så det får bli Pink :)





Sov Gott <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0