Ego Boost!

Har äntligen hunnit läsa ut boken och är helt såld på den :)

Den får 5 av 5 möjliga för att allting är bra med boken jag önskar att den hade funnits när jag själv gick i skolan och den kunde ha hjälpte mig på många plan.

Men jag inser att den också har hjälpte mig med mitt jobb inom restaurang. Min favorit del var att man skulle kategorisera alla sina problem från en skala på 1 - 10 och allting under 5 var man tvungen att bara låta rinna av.

Jag tyckte först att det verkade lite specielt men sen så provade jag och mycket hamnar faktiskt under 5. tex när man kommer till jobbet och upptäcker att dom inte satt något bröd dagen innan. andas ut och låt det rinna av :)

Nej nu ska jag gå tillbaka till att stäfa mitt rum rensar bland mina tidningar som jag spara för länge. 
Hittade precis en tidning från när Britney Spears och Kevin Federline GIFTE sig då förstår ni att jag har för många tidningar :P 



   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0