Dans och Drinkar!

Det blev en riktigt lykad kväll i går :D
Vid halv 4 tiden så blev det en taxi hem till syster. Det var dans och drinkar hela kvällen.

Jag har aldrig varit på trädgården innan men det var riktigt grymt.
Va på uteplatsen nästan hela kvällen.

Det blev en stund på stan idag också som jag självklart kommer att visa er om en liten stund.

Sen så blir det en lugn kväll hemma skulle egentligen üt och käkat idag och sen sprit luckan men tyvärr så blev det inställt så istället blir det en film och så kommer jag antagligen somna rätt så fort om jag känner mig själv :D

Hade dock för roligt för att komma ihåg att ta några bilder så det blir en bild från Stockholm för 2 år sedan när jag precis hade fyllt 18.



Vad har ni hittat på idag?


Kommentarer
Postat av: HANNA

Sv: härligt! :) jo det är bra :D

2010-08-30 @ 15:18:44
URL: http://hannas.nu
Postat av: Linnea

Förstår det! Kul med en så lyckad utekväll! Trädgårn är grymt på somrarna!

2010-08-30 @ 17:15:20
URL: http://ehlskling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0