Kväll 21:15

Det tog mig ca 8 timmar att fixa gaderoben eftersom att jag behövde lite pauser här och där, En liten power nap blev det också :)

Men jag blev väldigt nöjd med resultatet Nu får ni se både före och efter bilderna :) 

Före:





Efter:




Skorna ligger numera i lådor vilket är väldigt underbart innan så har dom nämligen hängt på min dörr i en skoförvarings grej ... Hade också köpt jätte bra fack förvaring på IKEA som jag hängde i gaderoben och där ligger alla mina kuvertväskor, skärp m.m.

Nej nu ska jag ta och äta lite kvällsmat och se någon kul söndags film kanske. Det blir inget jobb imorgon, Jag stannar hemma och ser till att jag blir frisk.

Ha en fortsatt trevlig söndag

// Lina



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0