H&M

Har haft en otroligt trevlig morgon med min kära vän F på H&M . För mig så blev det 2 linnen och en tröja att ha över linnena, Jag är väldigt nöjd måste jag säga.

Sen så strosade vi runt på stan en stund innan det var dags för F dra sig till jobbet.

Svängde förbi ICA på vägen hem också och köpte lite mat ska nämligen bjuda en kompis på middag i kväll och jag tror nog att det får bli dessert också.
Jag vet inte riktigt vad än men någonting med choklad blir det nog i alla fall eftersom att det är Louise favorit genom tiderna ungefär lika mycket som mig.

Nu blir det dock dags för lite städning. Måste verkligen städa badrumet om det så är det sista jag gör sen så får jag nog börja med middagen. Tänkte nämligen fjäska lite och baka lite bröd också :)



Fick ingen snygg bild på tröjan men ni får se den när jag använder den någon dag istället

// Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0